معرفی سامانه پیامکی ملی پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی

0
30



معرفی سامانه پیامکی ملی پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی

معرفی سامانه پیامکی ملی پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی

برای تمام کسب‌وکارهایی که‌ می‌خواهند در بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن داشته باشند و اعتبار برندشان را به گوش مشتریان برسانند،…

کسب‌وکارها به فراخور بزرگی یا کوچکی بازار هدفشان از روش‌های بازاریابی و تبلیغاتی متفاوتی استفاده می‌کنند. دراین‌میان، بازاریابی نوین کلید طلاییِ نتیجه‌بخش بودن اهداف و جلب رضایت مشتریان و بازار است.

 بازاریابی دیجیتال که در سال‌های اخیر حسابی مطرح شده، یکی از این روش‌های نوین مارکتینگ است که باهم خیلی کوتاه آن را بررسی می‌کنیم.

انواع بازاریابی دیجیتال

وب‌سایت اولین انتخاب مشتری در میان روش‌های بازاریابی دیجیتال است، زیرا هر کسب‌وکاری در قدم اول برای شروع کار و ورود به عرصۀ رقابت نیاز به وبسایت و پشتیبانی محتوای قوی دارد.

شبکه‌های اجتماعی، انتخاب دوم کسب‌وکارهاست. شبکه‌هایی مانند اینستاگرام، کانال‌های تلگرامی و یوتیوب راهی موثر برای ارتباطی اصولی با مخاطبان و مشتریان بالقوه است تا به فروش و سوددهی بیشتری منجر شود.

پنل پیامکی هم روش سوم است که با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی نقش مهمی در معرفی و برندینگ کسب‌کارها دارد و امروز می‌خواهیم مفصل درباره‌اش صحبت کنیم.

سامانه ارسال پیامک

زندگی امروز ما تقریباً بدون موبایل غیرممکن است و این را حتی آمار جهانی هم نشان می‌دهد، امروزه حدود ۹۵% آدم‌ها از موبایل استفاده می‌کنند. بنابراین بازاریابی که بر اساس موبایل شکل گرفته باشد، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در تمام جهان است.

برای تمام کسب‌وکارهایی که‌ می‌خواهند در بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن داشته باشند و اعتبار برندشان را به گوش مشتریان برسانند، بازاریابی پیامکی کلید طلایی موفقیت است.

قبل از معرفی سامانه پیامکی، خوب است بدانید که ۷۵% مردم دوست دارند، کدهای تخفیف تبلیغاتی با پیامک برایشان ارسال شود و ۲۲% از کدهای تخفیفی که برای مشتری پیامک می‌شوند، حداقل برای یکی از دوستانش مجدد فرستاده می‌شوند. از همۀ این‌ها مهم‌تر، کدهای تخفیفی که از طریق پیامک ارسال ‌شوند، ۱۰ بار بیشتر از ایمیل و آگهی روزنامه‌ها دیده می‌شوند. با وجود این آمار هنوز هم فکر می‌کنید که چرا باید از پنل پیامکی در تبلیغات استفاده کرد؟

سامانه پیامکی ملی پیامک

با سرچ کردن عبارت خرید پنل اس ام اس به احتمال زیاد با سامانه‌های متفاوتی مواجه می‌شوید که پنل پیامکی ارائه می‌دهند و یکی از این شرکت‌های معتبر و مشهور “ملی پیامک” است.

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده سامانه پیامکی با بیش از ده سال سابقه کار است و در این حوزه با برندهای معتبر زیادی همکاری کرده است. اگر شما هم صاحب کسب‌و‌کاری هستید، حتماً تا الان در مورد بازاریابی پیامکی شنیدید و می‌دانید ارسال پیامک از طریق پنل اس‌ام‌اس یکی از موثرترین روش‌ها برای آگاه کردن مخاطب و برقراری ارتباط با مشتریان است. ملی پیامک هم این ابزار طلایی را برای رشد برندتان در اختیار شما قرار می‌دهد. حالا بیایید با پنل ارسال اس ام اس ملی پیامک بهتر آشنا شویم، تا شما هم با اطمینان بیشتری از خرید پنلتان داشته باشید!

از سامانه ارسال پیام کوتاه ملی پیامک بیشتر بدانیم!

اول بیایید در مورد پنل بیشتر بدانیم، پنل ارسال پیامک در اصل نرم‌افزاری آنلاین است که به شما امکان مدیریت مشتریان و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با قیمت مناسب را می‌دهد.

پنل پیامکی باید علاوه‌بر ویژگی‌های مهمی مثل ارسال و دریافت پیامک، ویژگی‌های مهم دیگری هم مانند ارسال پیامک به منطقه خاصی از کشور یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی به صنف یا گروه شغلی هم داشته باشد. در واقع پنل اس ام اس یک قابلیت فوق‌العاده برای برقراری تعامل میان شما و مشتریان است و البته هزینه زیادی هم ندارد.

حالا که می‌خواهید برای کسب‌وکارتان پنل ارسال پیامک داشته باشید، بیایید همۀ امکاناتی را که پنل ملی پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی دارد، با هم بررسی کنیم!

 

امکانات پنل ملی پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین امکانات پنل ملی پیامک، ارائۀ گزارش‌ دقیق و زمانبندی‌شده بعد از ارسال هر پیام است. با هر ارسال، پیامک دو وضعیت ارسال شده و ارسال نشده دارد، که ارسال نشده برای لیست سیاه مخابرات است و هزینه‌اش‌ به پنل برمی‌گردد و در گزارش درج می‌شود.

اما پیامک‌های ارسالی در چه وضعیتی است؟ این پیام‌ها در حالت‌های زیر است:

  • پیامک رسیده به گوشی
  • پیامک نرسیده به گوشی (به دلیل خاموش بودن یا آنتن نداشتن)
  • پیامک رسیده به مخابرات (ممکن است به دلیل ترافیک پیامک‌های ارسالی باشد.)
  • نرسیده به مخابرات (ممکن است به دلیل اختلال در خط اختصاصی باشد)

ارسال بر اساس منطقه

اگر کسب‌وکارتان طوری است که نیاز به تبلیغ در منطقه خاصی دارید، ملی پیامک این امکان را در اختیارتان قرار داده تا هم با استفاده از نقشه (برای ۱۷ شهر بزرگ کشور مانند تهران، مشهد، اصفهان و…) و هم با استفاده از ۴ یا ۵ رقم اول کدپستی (برای شهرهای کوچک‌تر) بتوانید در هر منطقه‌ای که دوست دارید، با ارسال پیامک تبلیغات کنید.

ارسال پیامک بر اساس شغل و صنف

یکی دیگر از مزایای کاربردی پنل‌ ملی پیامک، ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس شغل است، پس اگر کارتان در ارتباط با گروه شغلی خاصی است، بازهم می‌توانید از سامانه اس ام اس استفاده کنید.

برای استفاده از این روش، باید حتماً در سامانه مشخص ‌کنید تا پیامک تبلیغاتی فقط برای گروه خاصی مثلا پزشکان، مهندسان، وکلا و … ارسال شود. این مزیت سامانه پیامکی حتی بهتر از تبلیغات پرهزینه تلویزیون بازدهی دارد، چون دقیقاً با شناسایی مخاطب، پیامک‌تان را به افرادی که به کارتان نیاز دارند، رساندید!

روش درست ارسال پیامک تبلیغاتی!

پیامک تبلیغاتی را با روش‌های مختلفی می‌توانید به گوش مخاطب برسانید، ولی اگر بودجه محدودی برای تبلیغات دارید یا می‌خواهید دقیق عمل کنید، کلید طلایی موفقیت در بازار استفاده از پنل پیامکی است.

سامانه ارسال اس ام اس ملی پیامک با مزیت‌هایی چون امکان ارسال پیامک تبلیغاتی در محله یا ارسال به گروهی خاصی از مشاغل این امکان را برای صاحبان کسب‌وکار فراهم کرده است تا با بهترین هزینه، بدون اتلاف وقت پیامشان را دقیقا به دست همان کسی برسانند که به آن احتیاج دارد!

اگر می‌خواهید کمپین پیامک تبلیغاتی راه‌اندازی کنید، کارشناسان فنی ملی‌پیامک بر اساس نوع فعالیت شما، روش‌های تبلیغاتی متنوعی را پیشنهاد می‌دهند. برای استفاده از همۀ این امکانات و مزایای متفاوت، در خرید پنل پیامکی تعلل نکنید و برای اخذ راهنمایی و مشاورۀ بیشتر هم کافیست تا تلفن خود را بردارید و شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ را بگیرید یا به وب سایت ملی پیامک به آدرس  www.Melipayamak.comمراجعه کنید تا پشتیبان‌های ما به سوالاتتان در زمینه دریافت و ثبت‌نام پنل پیامکی پاسخ دهند!

 



منبع : شایانیوز

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید